اداره اعتبارات

شرح وظایف:

  • 1- تنظیم و نگهداری دفاتر اعتبارات بر حسب برنامه و مواد هزینه و سایر طبقه‌بندی‌های بودجه‌ای

  • 2- تامین اعتبار مخارجی که مورد تشخیص مقام مجاز خرج قرار گرفته در حدود اعتبارات تخصیص‌یافته و تهیه گزارش بودجه‌ای لازم به مدیریت مالی جهت اعمال مدیریت صحیح بر کنترل بودجه

  • 3- تطبیق اقلام مندرج در دفتر اعتبارات جاری و اختصاصی و سایر منابع و ردیف‌های عمومی با دفاتر معین هزینه اداره دفترداری و تنظیم حساب‌ها و کشف مغایرت‌های موجود و پیگیری در رفع آن‌ها

  • 4- همکاری‌های لازم در تنظیم صورتحساب عملکرد بودجه سالانه با اداره دفترداری و تنظیم حساب‌ها

  • 5- تنظیم در خواست بر پایه اعتبارات موجود و تهیه و صدور حواله اعتبارات

  • 6- نگهداری حساب اعتبارات مصوب

  • 7- نگهداری بودجه اسمی و تفصیلی دانشگاه بر حسب اعتبار مصوب و واحد استفاده‌کننده

  • 8- تعهدات اسناد حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه و سایر اسناد هزینه

  • 9- تهیه گزارش در مورد جمع ارقام تعهد و هزینه قطعی و مانده اعتبارات واحدها

پیوندها:
اداره‌ها و واحدهای مدیریت امور مالی
همکاران اداره اعتبارات