اداره دریافت و پرداخت

شهلا رضایی یکتا
رئیس اداره دریافت و پرداخت
29902173
ساختمان چند منظوره-طبقه دوم-امورمالی-اتاق 308
صائب شکرگزار
کارشناس اداره دریافت و پرداخت
29902174
ساختمان چند منظوره-طبقه دوم-امور مالی-اتاق 308
خدیجه امامی
کارشناس اداره دریافت و پرداخت
29902174
ساختمان چند منظوره-طبقه دوم-امور مالی-اتاق 308
آرش آزادپی
کارشناس اداره دریافت و پرداخت
29902174
ساختمان چند منظوره-طبقه دوم-امور مالی-اتاق 308
داوود خدادوست
کارشناس اداره دریافت و پرداخت
29902174
ساختمان چند منظوره-طبقه دوم-امور مالی-اتاق 308

اداره دریافت و پرداخت

  • 1- صدور کلیه اسناد مربوط به حساب‌های جاری، تحقیقاتی، عمرانی و اختصاصی

  • 2- پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته و سایر هزینه‌ها

  • 3- پرداخت تنخواه گردان به واحدهای مختلف دانشگاه براساس دستور مقام مجاز خرج

  • 4- پیگیری مستمر در مورد واریز پیش پرداخت‌‌ها و علی‌الحساب‌های جاری و سنواتی و تنخواه گردان واحدها و عاملین ذی‌حساب

  • 5- نگهداری حساب کسور قانونی و اقساط وام کارکنان و انتقال به موقع آن‌ها به حساب سازمان‌های ذی‌ربط

  • 6- تحویل روزانه برگه‌های حسابداری و اسناد هزینه، پیش پرداخت‌ها و علی‌الحساب واحدهای مربوط

  • 7- حفظ و حراست از دسته چک‌ها و اوراق بهادار

  • 8- دریافت و نگهداری صورتحساب‌های بانکی، اعلامیه‌ها و ارائه به موقع آن‌ها به اداره دفترداری و تنظیم حساب‌ها جهت صدور برگه‌های محاسباتی

  • 9- وصول درآمدهای دانشگاه و نگهداری دفتر بانک و ثبت و تنظیم آن‌ها

  • 10- نگهداری و ثبت دفاتر تنخواه گردان

  • 11- صدور چک و حواله نقدی و ثبت آن‌ها در دفاتر و تنظیم به موقع صورت‌های مالی و مغایرت‌های بانکی

  • 12- تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان و تنظیم لیست برگشتی‌های حقوق و تنظیم سند حسابداری مربوط و ارجاع به مسئول پرداخت جهت صدور چک و پیگیری تا مرحله پرداخت آن به افراد و مراجع ذینفع

  • 13- صدور چک و حواله‌های نقدی و برگه‌های محاسباتی و اسناد هزینه و پیش پرداخت‌ها

  • 14- مطابقت دفاتر بانک‌ها با صورتحساب‌های بانکی و تهیه مغایرت‌های بانکی حداقل در پایان هر ماه

  • 15- نگهداری و ثبت صدور برگه و پیش پرداخت‌ها

  • 16- تنظیم اسناد فوق‌العاده و خدمات و سایر هزینه‌ها

  • 17- بررسی کلیه مدارک و اسناد مالی جهت تشخیص حساب‌ها در سیستم مکانیزه

  • 18- نگهداری اوراق بهادار تحویلی به دانشگاه نظیر سفته، چک‌های تضمینی و ضمانت‌نامه‌های بانکی

  • 19- جمع‌آوری و نگهداری مناسب کلیه آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به‌روز نمودن آن‌ها

  • 20- اتخاذ ترتیبات لازم به‌منظور تهیه و تنظیم لیست‌های مکانیزه حقوق ماهانه شاغلین و بازنشستگان و ارائه آن به اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار جهت اقدام لازم

  • 21- نظارت بر صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان و سایر

  • 22- هزینه‌های مربوط به کارکنان شاغل از جمله سنوات خدمت و غیره

شرح وظایف

1.صدور کلیه اسناد مربوط به حساب‌های جاری، تحقیقاتی، عمرانی و اختصاصی

2.پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته و سایر هزینه‌ها

3.پرداخت تنخواه گردان به واحدهای مختلف دانشگاه براساس دستور مقام مجاز خرج

4.پیگیری مستمر در مورد واریز پیش پرداخت‌ها و علی‌الحساب‌های جاری و سنواتی و تنخواه گردان واحدها و عاملین
ذی‌حساب

5.نگهداری حساب کسور قانونی و اقساط وام کارکنان و انتقال به موقع آن‌ها به حساب سازمان‌های ذی‌ربط

6.تحویل روزانه برگه‌های حسابداری و اسناد هزینه، پیش پرداخت‌ها و علی‌الحساب واحدهای مربوط

7.حفظ و حراست از دسته چک‌ها و اوراق بهادار

8.دریافت و نگهداری صورتحساب‌های بانکی، اعلامیه‌ها و ارائه به موقع آن‌ها به اداره دفترداری و تنظیم حساب‌ها جهت
صدور برگه‌های محاسباتی
 
9.وصول درآمدهای دانشگاه و نگهداری دفتر بانک و ثبت و تنظیم آن‌ها

10.نگهداری و ثبت دفاتر تنخواه گردان

11.صدور چک و حواله نقدی و ثبت آن‌ها در دفاتر و تنظیم به موقع صورت‌های مالی و مغایرت‌های بانکی 

12.تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان و تنظیم لیست برگشتی‌های حقوق و تنظیم سند حسابداری مربوط و ارجاع
به مسئول پرداخت جهت صدور چک و پیگیری تا مرحله پرداخت آن به افراد و مراجع ذینفع

13.صدور چک و حواله‌های نقدی و برگه‌های محاسباتی و اسناد هزینه و پیش پرداخت‌ها

14.مطابقت دفاتر بانک‌ها با صورتحساب‌های بانکی و تهیه مغایرت‌های بانکی حداقل در پایان هر ماه

15.نگهداری و ثبت صدور برگه و پیش پرداخت‌ها

16.تنظیم اسناد فوق‌العاده و خدمات و سایر هزینه‌ها

17.بررسی کلیه مدارک و اسناد مالی جهت تشخیص حساب‌ها در سیستم مکانیزه

18.نگهداری اوراق بهادار تحویلی به دانشگاه نظیر سفته، چک‌های تضمینی و ضمانت‌نامه‌های بانکی

19.جمع‌آوری و نگهداری مناسب کلیه آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و
به‌روز نمودن آن‌ها

20.اتخاذ ترتیبات لازم به‌منظور تهیه و تنظیم لیست‌های مکانیزه حقوق ماهانه شاغلین و بازنشستگان و ارائه آن به
اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار جهت اقدام لازم

21.نظارت بر صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان و سایر

22.هزینه‌های مربوط به کارکنان شاغل از جمله سنوات خدمت و غیره