اداره تنظیم حساب‌ها و دفترداری 

شرح وظایف:

  • 1- کنترل و نظارت بر صورت‌های مالی

  • 2- کنترل ردیف‌های ابلاغی و اختصاصی

  • 3- نظارت بر ثبت اسناد و تنظیم سرفصل‌ها و کد گزارش آن

  • 4- کنترل مغایرت بانکی و پیگیری ارقام باز

  • 5- پیگیری تسویه حساب و تنخواه واحدها

  • 6- کنترل و پیگیری تخصیص‌های صادره با ثبت‌ها در اداره اعتبارات و دفترداری

  • 7- ارائه گزارش‌های مالی به سازمان ذی‌ربط

  • 8- تنظیم و ایجاد کدینگ حساب

  • 9- تهیه و تنظیم، گزارش‌های تفریغ و عملکرد بودجه هر سال

  • 10- تنظیم و نگهداری حساب‌های دانشگاه

  • 11- نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حساب‌های دفتر کل

  • 12- تهیه و تنظیم آمار مربوط به هزینه‌ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات

  • 13- تهیه گزارشات کلیه بدهی‌های موجود در دانشگاه (اعم از پژوهشی، عمرانی و هزینه‌ای)

  • 14- پیگیری و انجام اقدامات لازم جهت وصول بدهی‌ها

  • 15- ارائه گزارش به دستگاه‌های نظارتی همچون وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور

  • 16- تهیه و تنظیم گزارش‌های درون سازمانی و مدیریت

  • 17- تهیه دستورالعمل‌های حسابداری مورد نیاز براساس نظام حسابداری بخش عمومی

  • 18- بررسی حساب‌های بانکی از طریق تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی در مقاطع زمانی مشخص

پیوندها:
اداره‌ها و واحدهای مدیریت امور مالی
همکاران اداره دفترداری و تنظیم حساب‌ها