واحد حقوق و دستمزد

شرح وظایف:

  • 1- تعامل مستمر با مدیریت منابع انسانی جهت تسهیل در ثبت و به‌روزرسانی احکام کارگزینی، گواهی انجام کار و مانند آن

  • 2- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم و ارائه آن به اداره رسیدگی

  • 3- تهیه و تسلیم لیست و دیسکت و گزارشات مورد نیاز به سازمان‌های ذی‌ربط اعم از خزانه‌داری، تامین اجتماعی، اداره مالیات، سازمان بازنشستگی، سازمان خدمات درمانی و مانند آن

  • 4- مراجعه و پیگیری از سازمان‌های بیمه و مالیات، مفاصا حساب بیمه قراردادهای پژوهشی و مانند آن

  • 5- پیگیری و پرداخت کسورات حقوق

  • 6- انجام امور مربوط به حقوق بازنشستگان

  • 7- همکاری با سایر واحدهای امور مالی جهت ثبت اسناد حسابداری مربوط به حقوق و دستمزد

  • 8- راه‌اندازی سامانه متمرکز جهت انواع پرداخت‌های موضوع ماده ۸۶ ق.م.م به‌منظور شفافیت در پرداخت‌ها و همچنین ارائه لیست‌های مالیاتی ( مانند داوری پایان‌نامه و مانند آن)

  • 9- تعامل با مدیریت منابع انسانی جهت پرداخت‌های رفاهی (نقدی و غیرنقدی)

  • 10- محاسبه و تهیه لیست ذخیره مزایای پایان خدمت و ذخیره مرخصی کارکنان در پایان هر سال

  • 11- تهیه گزارشات درخواستی مرتبط

  • 12- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر و معاون امور مالی

پیوندها:
اداره‌ها و واحدهای مدیریت امور مالی
همکاران واحد حقوق و دستمزد