1- تعامل مستمر با مدیریت منابع انسانی جهت تسهیل در ثبت و بهروزرسانی احکام کارگزینی، گواهی انجام کار و مانند آن
2- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم و ارائه آن به اداره رسیدگی
3- تهیه و تسلیم لیست و دیسکت و گزارشات مورد نیاز به سازمانهای ذیربط اعم از خزانهداری، تامین اجتماعی، اداره مالیات، سازمان بازنشستگی، سازمان خدمات درمانی و مانند آن
4- مراجعه و پیگیری از سازمانهای بیمه و مالیات، مفاصا حساب بیمه قراردادهای پژوهشی و مانند آن
5- پیگیری و پرداخت کسورات حقوق
6- انجام امور مربوط به حقوق بازنشستگان
7- همکاری با سایر واحدهای امور مالی جهت ثبت اسناد حسابداری مربوط به حقوق و دستمزد
8- راهاندازی سامانه متمرکز جهت انواع پرداختهای موضوع ماده ۸۶ ق.م.م بهمنظور شفافیت در پرداختها و همچنین ارائه لیستهای مالیاتی ( مانند داوری پایاننامه و مانند آن)
9- تعامل با مدیریت منابع انسانی جهت پرداختهای رفاهی (نقدی و غیرنقدی)
10- محاسبه و تهیه لیست ذخیره مزایای پایان خدمت و ذخیره مرخصی کارکنان در پایان هر سال
11- تهیه گزارشات درخواستی مرتبط
12- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر و معاون امور مالی