اداره رسیدگی به اسناد

پریسا گرشاسبی
رئیس اداره رسیدگی
29902177
ساختمان چند منظوره - طبقه دوم - امورمالی - اتاق 303
سید مهدی سیدنژاد
کارشناس مسئول اداره رسیدگی
29902168
ساختمان چند منظوره - طبقه دوم - امورمالی - اتاق 303
سمیه ملاآقاجانی
کارشناس اداره رسیدگی
29902168
ساختمان چند منظوره - طبقه دوم - امورمالی - اتاق 303

  • 1- مطالعه قوانین و مقررات از جمله آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه، قانون محاسبات عمومی کشور، قانون برگزاری مناقصات، قوانین و مقررات اداری و استخدامی، قانون کار و تامین اجتماعی، قانون مالیاتهای مستقیم، قانون بودجه، دستورالعمل و بخشنامه های داخلی و وزارتی و غیره.

  • 2- رسیدگی به اسناد و لیستهای حقوق و مزایای واحدهای تابعه دانشگاه از نظر تطبیق با کلیه قوانین فوق

  • 3- تطبیق پرداختها با موافقتنامه های مبادله شده و تخصیص های صادر شده

  • 4- پاسخگویی به سوالات و مشکلات واحدهای تابعه در ارتباط با اسناد هزینه و ارائه راهنمایی های لازم به مسئولین رسیدگی به اسناد واحدها

  • 5- انجام روش های ممیزی اسناد به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امورمالی دانشگاه

  • 6- کنترل واخواهی اسنادی که در انجام تشریفات مالی رعایت مققرات نشده و گزارش آن به مراجع ذیصلاح

  • 7- انجام اعمال ممیزی به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امورمالی دانشگاه

  • 8- رسیدگی به مدارک وصول درآمد واحدهای دانشگاه و بررسی اسناد و مدارک هزینه پس از پرداخت وجه

  • 9- تطبیق اسناد هزینه ها با بودجه مصوب

  • 10- رسیدگی به حسابهای پیش پرداختها و هزینه ای انتقالی و موجودی انبارها و همچنین اموال دانشگاه

  • 11- گزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط و ارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم